Tuesday, December 14, 2010

**keRINDUan**

Bukan aku pinta untuk jatuh cinta..
Mungkin satu ketentuan bahawa kita mmg telah dijodohkan..
Aku takut kegilangan teman yg aku sayang 
dan kehadiran kau mmg tepat pada masanya..

Aku tidak pasti sebenarnya!
Adakah wajar tindakan kita dalam
mencipta ikatan yg tidak pernah aku fikirkan selame ini??

Tanpa kasih sayang seprti psgan lain,
kau dan aku bersatu!
Jangka waktu yg kita ambil untk menyempurnakan ikatan ini
akhirnya telah menghanyutkan kita dgan perasaan sayang
anugerah TUHAN..
Aku berjaya menempatkan perasaan dlm jiwamu 
dan kau telah mencuri hatiku ini tanpa aku sedar.

Tetapi,mengapa mesti kita berjauhan
hanya kerana sedikit rintangan
yg dtg dlm hehidupan kita??
Mengapa kau dan aku menjadi mangsa perpisahan ini
seandainya kita perlu memendam kerinduan yg amat membebankan??
Jadi....jganlah kau meninggalkan aku bersama2 kerinduan
yg hanya akan menjadi milikmu.
 
www.tips-fb.com

2 comments:

  1. Salam . uhh sungguh puitis. Pandai sekali menulis. Teruskan ...

    http://hasrulhassan.blogspot.com

    ReplyDelete