Thursday, February 3, 2011

♥ mama oh mama ♥

tengah duduk2, tiber2 terpikir nak tunjuk somethink kat mama lah..
aku : mama..mama comel x budak nie??
mama : comel,lawa..sape nie??
mama pun sebut nama kat gamba too "WAWA"
aku : comel kan? (sambil tersenyum)
gaya tunjuk gambar macam minta restu nak cuple lak.. HAHA..
aku : budax kedah.. nie kembar adex..
mama : kembar?? macam mana boleh kembar lak?? (muka n sore yg heran)
aku bantai kan gelak jee.. HAHA..
kelaka mama nie..
aku : mama..mama negok nie agii sowunk,kembar jugak..
mama : (sebut nama "EIYA") ... cantex.. wah !! cantex baju dye..
aik !! mama nie puji baju lak (cakap lam aty jee) heHE..
aku : nie budax alor gajah..
mama mmg xleyh dengar alor gajah nie.. HEHE..
mama : yeker?? kat aner?? dluw skola maner?? ayah dye name ape??
see.. betol x aku kate?? mmg teruja kan law kate alor gajah.. mentang2 orang alor gajah.. huhu..
aku : mama..mama nanti den tye oke.. 
mama : maner adex dapat gambar2 nie??
aku : curik lah mama..
mama : hah?? ish2.. adex nie xbaik taw curik2.. dosa..
 agii sekali wat aq gelakk jee.. HAHA..
huh!! =,=" mama..mama
lam hati (mama xtengok lagi, ader banyak gamba yg adex curik)
biase laa anak mu nie kan "si pencurik gamba" :)
mama mmg kelakar..
u are the best mum.. :)

bby wawa.. sexy ya.. :)

yunk eiya.. peace ya :)

hey kamo due!! twin 4ever ya babe.. 
loli xpena lupe kamo be2..
xpena n xkan.. :)


                                                                                    www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment